sâmbătă, 19 mai 2018

Mananci si te vindeci cu Remediile naturale Deniplant

Fiind un inventator cu inventii si inovatii in mai multe domenii, am reusit ca inventia din domeniul medical sa o pun in practica si am creat un produs inovator pentru tratarea bolii de piele psoriazis, de care am suferit multi ani. (ceaiul deniplant). Acesta pot spune ca a fost inceputul.

Fiind calauzit de ce a spus Hipocrate cu 2500 de ani in urma, anume "Hrana sa-ti fie medicament si medicamentul hrana" ,am reusit sa gasesc acele combinatii de alimente care sa aiba calitati curative.

Astfel am creat Remediile naturale Deniplant cu sloganul "Mananci si te vindeci ", care se adreseaza afectiunilor autoimune, metabolice si neurologice. (www.deniplant.ro)

Consider ca aceste remedii vor constitui baza alimentelor anilor urmatori, avand in vedere ca in intreaga lume se incearca sa se dezvolte alimente cu calitati curative, alimente care sa ajute la insanatosirea sau prevenirea imbolnavirii celor care le vor folosi.

Vom crea meniuri speciale care vor avea dublu rol, de a hrani si de a vindeca in acelasi timp.

Daca sunteti deschisi catre aceasta abordare si doriti sa fiti printre cei care se vor vindeca mancand , ne puteti spune problemele voastre si vom incerca sa va ajutam sa le rezolvati.

deniplant@gmail.com
sau
0744827881

www.deniplant.ro
www.giurgiugheorghe.ro
https://youtu.be/XUtW99VkhYE

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic