sâmbătă, 6 ianuarie 2018

psoriazis pustulos la copil de 3 ani


Bună ziua,

Sunt mama unui băiețel de 4 ani care are psoriazis de 1 an de zile,  la 3 ani I s-a declansat.

Am făcut un tratament cu picături și creme de tot felul. I-au disparut 3-4 luni, dupa care au reaparut.

Are la genunchi, la coate și la toate unghiile. Acum la genunchi și coate nu arata la fel ca înainte de tratamentul luat, nu are scuame, ci doar niște bubițe mai pronunțe ca și culoare și se simt la atingere.

De o saptamana am inceput un tratament homeopat care contine doua produse: anagalis D6+D10 si  calcarea phosphorica ch 200. Doar cel de-al doilea medicamnet  l-am administrat pt ca primul nu se găsește.

Acum, de câteva zile, de cand am inceput sa-i dau calcarea phosphorica are niște erupții ciudate, care după bănuielile mele cred ca este psoriazis pustulos. 

Au ieșit cam 6-8 bubițe basicate, cu lichid, de dimensiunea unui varf de bat de chibrit, mici la început ca dimensiune, iar apoi după ce s-au spart, s-au extins, pielea este rosie și parcă a rămas zbârcita în locul unde inițial unde au fost bășicuțele. Va atașez niște poze ca sa le vedeți.

Ce sa fac ? Este o forma mai grava acest tip de psoriazis ? Am inteles din ce am citit pe net, ca necesita internare în spital...

El se simte bine, nu are febra, doar ca îl mănâncă uneori bubițele și nu înțelege ca nu trebuie sa se scarpine...

Ce sa fac  ? Unde sa mă duc ? Cum sa procedez ?

Va rog dati-mi o soluție,  un sfat...orice care sa-l ajute. Va trimit câteva poze ca sa vedeți.

Mulțumesc! 

Iar acum pe gat, bubițele arata așa. ...
Afișează textul citat
V-am atașat poza cu o bubița în faza basicata, iar apoi cum s-a extins.

I-Au apărut pe fata, pe gat și pe nas.


Buna ziua,
Cum ati putut vedea pe www.deniplant.ro ceaiul Deniplant se adreseaza cauzelor interne care declanseaza si intretin psoriazisul, fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.

Un pachet de ceai contine 30 de pliculete pentru 30 de zile. Dintr-un pliculet se face o cantitate de 750ml ceai, care trebuie baut zilnic timp de mai multe luni.

Pacientii cu psoriazis pustulos au folosit in paralel si Polenoderm (www.deniplant.ro/polenoderm.htm )

Pentru alte detalii puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Mulțumesc frumos pentru răspuns.
Soțul are și el psoriazis de vreo  20 de ani și a luat un timp ceaiul Deniplant de la d-voastra, însă pe urma a întrerupt tratamentul  pt ca nu mai putea sa-l bea.

Cu siguranta vom reveni la acest tratament.

O zi buna !


Buna ziua,
Tocmai de aceea v-am spus ca este vorba de 750ml de ceai zilnic si trebuie vazut daca baietelul de 4 ani poate sa-l bea.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



După părerea d-voastră,  din pozele pe care le-am atașat,  este psoriazis pustulos ceea ce se vede  ?

Mulumesc frumos ca v-ați făcut timp pentru mine.

Buna ziua,
Eu nu sunt medic sa va precizez ce fel de psoriazis este, insa daca sunt pustule cu lichid care se sparg, se pare ca asa ceva este.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Din păcate așa sunt bubițele,  iar după ce se sparg, locul se extinde.

Mulțumesc pentru amabilitate. Va deranjam din nou când o sa comandam ceaiul.

Toate cele bune!

Bună ziua D-le Giurgiu,

Am revenit cu un mail. Ne-am hotărât sa începem tratamentul cu ceai.

V-am scris in urma cu cateva saptamani despre baietelul nostru de 4 ani care are psoriazis la toate unghiile, la coate, la genunchi, si mai nou, psoriazis pustulos.

Va rog sa-mi spuneti dacă pe langa ceaiul Deniplant, ar trebui sa-i mai dam și altceva. Va rog sa-mi spuneti și cum trebuie administrat ceaiul.

Și ce mă interesează foarte mult, este dacă putem continua în paralel tratamentul de la d-voastra cu ceai, cu tratamentul homeopat pe care l-am început de aproximativ o luna ?
Îi dam doua medicamente homeopate: anagalis și calcarea.

Va rog un răspuns, ca sa vedem ce decizie sa luam mai departe.

Mulțumesc frumos !

 Psoriazis pustulos - băiețel de 4 ani


Buna ziua
Cum am precizat intr-un mesaj anterior este bine a-i da ceaiul Deniplant si capsulele polenoderm.
Detalii despre cum se prepară si administrează ceaiul găsiți pe www.deniplant.ro in partea de jos a paginii dati clik pe cutia de ceai.
Polenoderm se ia cate o capsulă pe zi.
Acestea doua nu se pot lua in paralel cu medicamente homeopate.
A fost un caz asemănător si medicul a spus ca nu sunt compatibile.
După ce termina acel tratament puteti începe cu Deniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic