vineri, 15 decembrie 2017

De 3 ani de zile am Psoriazis Pustular,


Bunä ziua domule Giurgiu Gheorge.Mä numesc A....... locuiesc de multi ani in Germania.Din intimplare,am gäsit comentarul dvstr.in Internet,si din fericire mai stiu sä scriu cit de cit in limba Romänä. N-am inteles totul dar cred cä este vorba despre un ceai cu numele "DENIPLANT" CEAI DE PLANTE? si costä 200 Lei. Puteti sä-mi räspunde-ti ce plante contine ceaiul acesta?Din cauzä: Eu am foarte multe alergii si in Englezä se numeste imbolnävire de MCS. Cel mai importa este acum ceaiul  DENIPLANT. De 3ani de zile am Psoriazis Pustular,dar nici in Germania nu ajut medicamentele. Eu vas multumi de un räspuns. Multunesc Ana Krall 


Buna ziua,

Ceaiul Deniplant este o combinatie de plante obisnuite , printre care menta, musetel, etc.
Daca intrati pe www.deniplant.ro, in partea de jos dati clik pe cutia de ceai si puteti afla cum se prepara si foloseste. Fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar sau alte restrictii.

Cei care au avut psoriazis simplu, au folosit numai ceaiul Deniplant. Cei care au avut psoriazis pustular (pustule cu lichid sau uscate) au folosit in paralel si Polenoderm www.deniplant.ro/polenoderm.htm

Indiferent daca veti folosi remediile naturale Deniplant, sfatul meu este sa nu folositi unguente sau preparate cu cortizon sau mai rau cu citostatice.

Cu stima


Multumesc ptru.räspuns. Cunosc Clinica din Germania NEUKIRCHEN si pe dnul.Dr.IONESCU. Am fost si acolo in anul 2013,dar atunci nu am avut Psoriazis Pustulosa ci numai MCS.Intradevär trebuie sä luäm aceste Ceaiuri etc. la insemnarea cu foartä multä seriositate,deci Clinica dnlui.Ionescu in Germania,e foarte renumitä,si multi pacienti ca mine sau vindecat luni sau ani de zile de suferire. Am väzut cu prezenta mea,cind am fost 2säptämini internatä acolo.Permiteti-mi sä Indräznesc sä vä intreb dacä puteti dvstr. sä le dati intrun fel la cunostiinta oamenilor ce au Psoriazis,sä se duc la Clinica  dnlui.Doctor Ionescu. Aici in Germania,plätesc toate casele de asigurare la clinica aceastea. Cu stimä

 
Scuzati-mä cä vä scriu aceasta: in prezent golosesc o cremä din Apoteca din Neukirchen si aceasta contine: 10%MAHONIA cu baza -OLIVE  LEINÖL 3%  Nachtkerzeöl 3% VitAMINA E 2% ZINKOXID 2%ALANTOIN 0,4%  Adaugat numai scris este si: OLEA EUROPEA FRUIT OIL, AQUA PURIFICATA,CETIL PALMITAT,CERA FLAVA,SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL. Pot sä  consum crema mai departe cu ceaiul sau capsulele scrise de dvstr? Cu stimä A K

Crema prescrisä de sus cu Mahonia mä ajutä foarte foarte mult cä dacä nu aveam pe aceasta,nu voiam sä mai exist,dar trebuie sä o dau pe talpa picioruli 2-3ori pe zi,si pentru cä am 61ani,e o torturä si balast ptr.mine deaceia o sä incerc cu ceaiul cel scris in internet. Crema descrisä sus de mine,este declaratä  numai pentu pacienti  care au psoriazis numai 30% pe piele .

Buna ziua,
in mod normal ceaiul Deniplant se foloseste fara unguente sau alte medicamente , pentru ca el trateaza cauzele interne care declanseaza si intretin psoriazisul. Daca se foloseste in paralel un unguent, e posibil ca acesta sa rezolve la suprafata leziunea si daca se intrerupe ceaiul inainte ca acele deficiente interne sa fie rezolvate , psoriazisul va reveni. Acest lucru au constatat si cei de la clinica din germania

La inceput incecati sa folositi  un ulei natural de masline sau o crema cosmetica ce nu e recomandata pentru psoriazis. 
Daca nu rezistati fara ea, atunci dati cat mai rar posibil si numai cand este stric necesar.
Inca o data, grabirea la suprafata este o mica amagire?

In cadrul Remediilor Deniplant am avut si noi un ulei de canepa, insa am renuntat la el pentru ca pacientii il foloseau numai pe el fara a bea ceaiul si rezultatele nu mai erau cele scontate.

Cu stima,

Gheorghe Giurgiu

Dnl.Giurgiu.Ultimele 2. intrebäri cite pachetele de Ceai si capsule Polenoderm trebuie sä consum,si in cit timp, ca sä am succes la o completä vindecare de Psoriazis Pustular?  Existä o clinicä in Rominia (in Bucuresti)? sä pot face acolo un Kure pe loc? Dupä cum am scris,asigurärile medicale din Germania,plätesc si in Sträinätate trätarea. Cu stimä

Buna ziua,

Dintr-o simpla discutie pe internet eu nu am de unde sa stiu cate luni va trebui sa folositi remediile naturale Deniplant pentru vindecare.
Acest lucru depinde de cum va raspunde organismul dumneavoastra. 
Au fost pacienti care au folosit 4-5 luni, insa au fost si bolnavi care au folosit 2 ani  de zile Deniplant.
Au fost si persoane la care organismul nu a raspuns pozitiv.

In general in prima luna se poate vedea cum si daca organismul raspunde la aceste remedii.

Eu sunt un producator particular si nu am contract cu casa de asigurari de sanatate.
ceaiul Dniplant nu este un medicament ci un supliment nutritiv care se comercializeaza in magazine cu produse naturiste si pentru care primiti o chitanta.

In Bucuresti nu exista o clinica unde sa putieti face o cura, pentru ca nu ste nevoie de internare. Fiecare bolnav isi face ceaiul acasa .

Exista la Sovata la Hotel Danubius  un centru medical unde se fac bai cu apa  si nomol din lacul ursu si unde se poate urma in paralel si ceaiul Deniplant .

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic