vineri, 8 decembrie 2017

Ceai deniplant pentru psoriazis

Bună ziua ...din nou D-le Giurgiu,

am citit informația cum ca, produsele Deniplant se pot cumpăra și din farmacii.
Îmi puteți spune va rog, in ce farmacii si in ce orase se pot găsi ?

V-am scris în urma cu 3-4 luni despre băiețelul meu de 4 ani care are psoriazis la toate unghiile (mâine și picioare), pe talpa picioarelor și la coate. Noi suntem din Timișoara.

Va rog sa-mi faceți o schema de tratament pt Patrick, ne-am hotarat sa incepem tratamentul si vrem sa știm care va fi costul lunar al acestui tratament.


Cu multumiri,


Buna ziua,,

Remediile naturale Deniplant au fost trimise catre un distribuitor national care aprovizioneaza farmaciile din tara.
In acest moment nu stiu in ce farmacii au ajuns.

Daca doriti sa cumparati de la noi ceaiul Deniplant pentru psoriazis , intrati pe pagina http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm. unde gasiti toate informatiile necesare.

plantele pentru 30 de zile costa 200 lei

cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic