marți, 19 decembrie 2017

Am un catel in virsta de 17 ani si de aproape o luna nu mai sta pe picioarele din spate.

Buna dimineata,
Am un catel in virsta de 17 ani si de aproape o luna nu mai sta pe picioarele din spate. Am fost cu el la doctor, i-am facut injectii si tratament medicamentos, fara rezultat. Mi s-a recomandat eutanasierea, lucru pe care nu pot sa-l fac, nu inca.
As vrea sa stiu daca pot incerca cu tratamentul de la dvs. Polenoplasmin si daca da, care este pretul !
Va multumesc !

Buna seara,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca dorit sa-l cumparati de la noi, acesta costa 200 pt 30 capsule.
Se dau cate doua pana se ridica in picioare , apoi cate una pe zi.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic