sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Polenoplasmin pentru pisici


Buna ziua!
Tratamentul si medicamentul polenoplasmin  se poate folosi la o pisicuta de 7 luni muscata de caini?
Pisicuta misca foarte bine picioarele din spate si codita,dar nu se poate ridica/se taraste sau sta in fund.
Aici /in orasul meu nu avem posibilitatea unei radiografii.La mangaiere coloana e stramba,dar nu dureroasa.
In Dr Tr Severin pot gasi medicamentul,daca mi.l recomandati pentru pisicuta?
Mulțumesc,


Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Se dau cate 2capsule pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi.

Poate fi administrat si la pisici

Daca doriti sa-l cumparati de la noi, ne trimiteti banii prin posta si cand ii primim , a doua zi pleca pachetul de la noi.

30 de capsule costa 200 lei

Adresa unde se trimit banii este

GIURGIU GHEORGHE

OFICIUL POSTAL PIPERA,Cp1, JUD ILFOV , COD 077191

Dupa trimiterea banilor ne trimiteti un email cu numele si adresa unde expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele

Alte detalii la 0744827881 0721960169

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Buna seara,
Astazi a plecat pachetul de la noi cu fancurier cu livrare maine.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic