miercuri, 15 noiembrie 2017

catelusului ii paralizase picioarele din spate

Buna seara dl. Giurgiu,

Si scuze ca va scriu asa tarziu,

In luna august am comandat pentru un catelus o doza (200 lei) polenoplasmin,  catelusului ii paralizase picioarele din spate (am atasat corespondenta sa va aduceti dvs. aminte de cele discutate),

Catelusul si-a revenit cat de cat, adica se mai ridica, se mai lasa si pe picioare, eu sunt multumita, de evolutie,

Rugamintea mea este sa imi spuneti daca pot sa ii mai dau inca o serie din acest tratament, i-am dat in luna august timp de vreo 3 saptamani, ii dadeam 2 capsule pe zi, dar ambele dimineata, asa a vorbit cu dvs. , catelusul sta la gradina nu acasa, nu sunt langa el permanent,

Va rog sa imi spuneti daca pot sa iau tot polenoplasmin, sau altceva care sa ii faca bine, ma gandesc ca acum vine frigul si as vrea sa il pregatesc sa nu pice iar in acea situatie in care decat se tara pe picioarele din spate, eventual si alte vitamine,

Cum sa le adimistrez si daca le comd la fel ca data trecuta, platesc la posta, va anunt si le vreau tot prin curier rapid, in Bucuresti, Sos. Fabrica de Glucoza, va trimit adresa dupa aceea, daca nu o mai aveti,

Va multumesc mult de tot,
O seara buna,




Buna seara,
Daca dupa prima serie de capsule s-au vazut imbunatatiri inseamna ca organismul lui a raspuns pozitiv la aceste remedii.
Da, puteti sa ii dati in continuare capsulele Polenoplasmin.
Daca acum poate merge, ii puteti da cate o capsula pe zi. Daca inca mai are probleme la mers, puteti sa ii dati o capsula dimineata si una seara.

Pentru a le cumpara procedam  ca si data trecuta.

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic