marți, 21 noiembrie 2017

A aparut un medicament Big Brother care starneste controverse

http://www.manager.ro/articole/sanatate-21/a-aparut-un-medicament-big-brother-care-starneste-controverse-92789.html#comments

Desi nu s-a explicat indeajuns ce si cum facea acea capsula, eu consider ca este un pas urias spre viitor, pentru sanatatea umana. Va dati seama cat de repede vor evolua lucrurile, daca avem un minidispozitiv care sa transmita informatii din interiorul corpului? Vom putea sti ce medicamente sau alimente sunt benefice pentru fiecare dintre noi. Vom sti de la ce facem alergii sau alte boli autoimune . Vom sti daca luam degeaba medicamente , etc. Eu unul mi-as dori sa am asa ceva , chiar daca imi va incalca intimitatea

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic