vineri, 27 octombrie 2017

mi s-a spus ca am psoriazis pe pielea capului


'In anul 1997 mergand la Dermatologie mi s-a spus ca am psoriazis pe pielea capului . Stiind ca fostul meu coleg Giurgiu a fost bolnav de aceeasi boala si s-a tratat singur cu plante, am apelat la el direct, fara a urma tratamentele clasice pe care mi le-a recomandat medicul dermatolog. Am urmat tratamentul cu ceaiul Deniplant timp de 4 luni , in care crustele au disparut treptat . Am mai baut ceaiul inca o luna de zile , insa nu in fiecare zi ci la 2-3 zile si de atunci boala nu a mai aparut. 
Am fost foarte multumit de acest tratament, mai ales ca nu a fost greu de urmat si nu a trebuit sa tin regim sau sa ma ung cu diferite unguente." 

Dan B. 48 ani –Jurist Bucuresti  

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic