duminică, 29 octombrie 2017

M-am chinuit cu boala Psoriazis


"Am inceput tratamentul cu plante la domnul Giurgiu dupa ani de zile in care m-am chinuit cu boala Psoriazis. Ajunsesem sa am leziuni pe 80% din suprafata corpului. 

La inceput nu am crezut ca voi reusi vreodata sa ma fac bine de aceasta boala. Toata lumea imi spunea ca este incurabila si cu ea am sa mor. Dar iata ca nu este adevarat acest lucru. Din anul 2003 de cand am inceput sa beau ceaiul Deniplant, am renuntat la celelalte tratamente cu unguente si la regimul alimentar care l-am tinut ani de zile. De atunci ma simt bine , leziunile au disparut in proportie de 98% . Acum mai am cateva puncte rosiatice pe spate si cateva urme albe unde au fost leziunile pe burta. Sper ca in cateva luni sa dispara si aceste puncte si sa scap definitiv de acesta boala."  

 Ilie R.- 60 ani- pensionar Buftea    
    Copyright 2006. All rights reserved psoriazis-deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic