sâmbătă, 24 iunie 2017

Pacienții cu psoriazis


Stimate dr.Gheorghe Giurgiu,
V-am întâlnit pe rețelele de socializare și mi-am dat seama că dumneavoastră continuați să tratați pacienții cu psoriazis. Și eu am fost o clientă de-a dvs.,care a folosit ceaiul Deniplant câțiva ani la rând am
întrerupt că nu mai puteați trimite prin poștă ceaiul Deniplant.Pachetele le primeam
  pe adresa unei prietene (Viorica). Am luptat și lupt mereu cu această boală. În decembrie am finisat un tratament de un an într-un proiect european cu medicamentul Humira. Aveam diagnosticul artrită psoriazică, acum pare că am scăpat de artrită, dar de psoriazis - nu. Din decembrie mi-a apărut de două ori și chiar pe tot corpul (până la gât). Mă interesează dacă mai puteți face ceva pentru mine. Acuma beau ceai de fumărică (după cartea Mariei Treben Din farmacia Domnului). Îmi ajută să nu se întindă pe tot corpul.
Aștept cu nerăbdare mesajul Dumneavoastră, dorindu-vă multă sănătate și să tratați cât mai mulți pacienți.
Cu respect, 

Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog sa cititi aici http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Acum am reluat trimiterea prin posta.

Pentru alte detalii ma puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc pentru informatii. Sper în timpul apropiat să ne hotărțm să plecăm la Breaza.
Cu stimă,
A.D.

Buna ziua,

In acest moment la Breaza nu mai avem pe stoc ceaiul Deniplant.
Inainte de a merge acolo contactati-ne pentru a va trimite ceaiul .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic