joi, 15 iunie 2017

ciobanesc corcitura in varsta de 5 ani ,iar de o 3 saptamani numai poate sta pe picioarele

Buna seara ,
 as dori sa incerc tratamentul naturist de care spuneti ca a dat roade . Pe scurt am la tara un ciobanesc corcitura in varsta de 5 ani ,iar de o 3 saptamani numai poate sta pe picioarele lui , ii balangane capul si am vazut ca are contractii musculare . Am fost la veterinar radiografie coloana,ecografie toate sunt la locul lor si normal . Mananca dar tot slabeste si nu se ridica.nimeni nu stie ce sa ii faca ..... este constient ,daca il scarpin pe burtica  da din picior cum s.ar scarpina el. Aceasi poveste de la veterinar eutanasiere si nu ma lasa sufletu .

Mulțumesc.

Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Cu stima

Giurgiu Gheorghe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic