duminică, 11 iunie 2017

Catelusa care nu mai poate merge pe picioarele din spate


Buna ziua. 
Am probleme cu o catelusa, ce e drept, e mai in varsta...are 9 ani. 
Nu mai merge pe picioarele din spate deloc. A luat injectii si acum ia pastile..dar nu vad nicio imbunatatire...am tot cautat pe net si am vazut un mesaj al dvs despre un tratament naturist sau ceva preparat de dvs. As vrea sa incerc orice trtament care a dat rezultate la altii, deoarece in prezent nu imi permit un carucior special pt caini. Despre ce e vorba? Mai aveti acel preparat? ce pret are si cum as putea sa il achizitionez?
Va multumesc!


Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la 
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm 
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant

30 capsule costa 200 lei

Cu stima 

Giurgiu Gheorghe

Multumesc :) ma uit pe site. Si cam pe ce perioada se administreaza?


Buna ziua
La inceput se dau cate doua capsule pe zi, apoi, dupa ce se ridica in picioare cate una pe zi.
Au fost catei carora li s- a dat numai o luna de zile, insa au fost si altii la care li s-a dat 4-5 luni

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
Cum se procedeaza pentru a cumpara acest medicament.
Multumesc,

Buna dimineata

Ne puteti trimite banii prin posta si a doua zi dupa ce ii primim va trimitem preparatul tot cu posta romana. Pentru detalii sunati-ne la 0744827881
cu stima

Gheorghe Giurgiu


Buna ziua,
V-am trimis banii cum ati spus . Sa ma anuntati cand ajunge pachetul la mine.


Buna ziua.
Astazi a plecat pachetul de la noi.
Daca nu primiti instiintare de la posta , mergeti si intrebati de coletul nr. 8725
cu stima

Gheorghe Giurgiu





Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic