sâmbătă, 4 martie 2017

cățelușa care a avut picioarele din spate paralizate, iar dumneavoastră mi-ați vindecat-o cu polenoplasmin.

Cred ca va amintiți de mine, sunt din Cipru, am o cățelușa care a avut picioarele din spate paralizate, iar dumneavoastră mi-ați vindecat-o cu polenoplasmin. V-am spus ca doctorul veterinar a fost extrem de incantat și ar dori sa ia legătura cu dumneavoastră.  Sâmbăta am fost la el (pierduse hârtia cu datele dumneavoastră de contact), iar acum are un caz asemănător cu al cățelușei mele. Maine am să-i dau din nou datele dumneavoastră, o sa va sune, dar m-a intrebat dacă vorbiți engleza. Cățelușa are doua luni și ar vrea să-i înceapă  tratamentul cat mai curând. Eu va mulțumesc din suflet și sa știți ca va recomand  un mare căldură. 



Buna ziua,
Ma bucur sa aud vesti de la dumneavoastra. As fi vrut sa imi spuneti mai multe lucruri despre mica noastra pacienta . Si-a revenit complet?

Eu nu prea vorbesc bine engleza, insa daca imi trimite un email , il voi traduce si ii voi raspunde fara nici o problema
Puteti sa ii dati aceasta adresa de email deniplant@gmail.com

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Bună seara

Maine dimineață ma duc la doctor și am să-i dau adresa dumneavoastră de mail. Cățelușa se simte foarte bine, ne bucuram de ea, are 10 luni acum. E sănătoasă  și foarte energică.  Va mulțumesc pentru tot. Nimeni nu credea ca va merge vreodată.  Medicamentul dumneavoastră face minuni. Continuați în ceea ce faceți, pentru ca rezultatele sunt fabuloase. Va rog să-mi spuneți dacă doctorul v-a contactat, și dacă aveți nevoie de ajutorul meu nu ezitați sa apelați.  Va doresc o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic