luni, 13 ianuarie 2014

am vazut reactia.ceaiul pentru psoriazis

a stopat msm cand am vazut reactia.ceaiul pentru psoriazis nu l-am interupt.dar situatia asta l-a demoralizat.de asta v-am scris.in anii cat ati consumat ceaiul ati restrictionat alte tratamente necesare?ati observat vreo contraindicatie?va rog sa imi spuneti ceva optimist din experienta dumneavoastra.multumesc mult


Buna ziua
Eu degeaba va spun dumneavoastra dca dansul crede altceva.
De aceea v-am spus ca trebuie sa faceti ce spune dansul.
Daca pe timpul cat se bea ceaiul se mai fac si alte tratamente  pot aparea interferente . 
Au fost pacienti care au avut probleme cand au folosit un tratament cu antibiotice, sau alt treatament alopat.
spre exemplu cand se foloseste cortizon ce fac plantele strica cortizonul(plantele intaresc sistemul imunitar, pe cand cortizonul il slabeste), de aceea trebuie sa treaca 30 de zile.
Daca cititi prospectul la MSM puteti vedea ce face acesta si cum se contrazice cu tratamentul pentru psoriazis
Ceva optimist va spun ca daca s-au vazut unele imbunatatiri cat a folosit Deniplant  inseamna ca organismul a raspuns pozitiv. Au fost si persoane la care nu s-a cunoscut nimic pentru ca organismul lor nu a reactionat la ceai.
Eu nu va pot spune ce sa faca .
Dansul e singurul care poate hotara pentru ca un tratament in care nu crezi nu are aceeasi eficienta ca si in cel care crezi.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic